- Точність визначення координат і методи побудови трека
- Похибка визначення рівня палива
- Похибка одометрів
Кожен вимірювальний прилад володіє довірчістю ймовірності вимірювання. В математиці нормальний закон розподілу, ймовірність вважається достовірною, якщо 95-98% вимірів потрапило в довірчий діапазон, існує ймовірність всього 2-3% непоптрапляння в діапазон (у всіх приладах). Це закон статистики.
Приміром, заявлена точність визначення координат <3 м CEP, (середньоквадратичне відхилення до 3 м), що відповідає відхиленню у напрямі до однієї з осей приблизно 1.7 м.
На практиці зміна координат в процесі руху йде по одній з осей.
У зв'язку з однорідністю переміщення в просторі, помилка (відхилення) має однаковий вектор спрямованості.
Переміщення вздовж однєї осі, технічно, не має похибки, так як всі координати зміщені на однакову величину (довжину) щодо абсолютного значення.
У міських умовах мають місце складнощі з виміром напрямку руху через особливості поширення радіохвиль у діециметровому діапазоні (відбиття сигналів або екранування). У цьому випадку приходить на допомогу прилад, який коригує параметри переміщення (швидкості, прискорення, напрямку) - триосьовий акселерометр, який на даному пристрої працює як система стеження, не прив'язана до супутникових сигналів.
Також потрібно відзначити метод побудови трека на карті. Існує два способи з'єднання точок:
Побудова методом хорд. Прямолінійне. Побудова методом кривих. Криволінійне
З малюнків видно, що криволінійний метод побудови максимально наближений до дійсного пересування автомобіля, що дозволяє у свою чергу виміряти пройдену відстань як можна більш точно.