Для точного визначення моментів зливу і заправки палива, а також реальної кількості палива в баку, дуже важливо грамотно встановити датчик рівня палива (ДРП) в паливний бак і призвести тарування (калібрування) паливного бака. Від цього буде залежати загальний успіх GPS-моніторингу транспорту.
Два найважливіших етапи в процесі встановлення обладнання - монтаж ДРП і тарування паливного бака.
Монтаж ДРП

Датчик рівня палива встановлюється чітко по центру бака. Для чого це потрібно?
На рис.1 зображені три варіанти установки ДРП. При нахилі транспортного засобу паливо перетікає від однієї стінки бака до іншої. В результаті чого ДРП, встановлені по краях бака, зафіксують зміну рівня палива, а на графіку у вашому комп'ютері буде помилковий «злив» або «заправка».
Проте, як не дивно, варіант установки ДРП по краях бака також можливий, але для цього необхідно встановити другий ДРП.
При цьому, показання будуть обчислюватися за допомогою підсумовування даних від двох датчиків.Така система застосовується для двубакових сполучених систем (МТЗ, Renault, Scania та інші) і для довгих баків, в яких немає можливості встановити ДУТ по центру. Графік рівня палива виглядає, як показано на рис.2
рис.2

Тарування паливного бака.
Таріровка - це калібрування датчика рівня палива, тобто вимірювання його параметрів і їх порівняння з технічними характеристиками.
Датчик рівня палива (ДРП) через трекер передає дані, які відповідають певному рівню палива в баку. Для визначення рівня палива досить задати всього два значення - при порожньому баку і при повному. Але таке можливо, якщо бак має правильну прямокутну форму і зміни рівня палива мають лінійний характер. Практика ж показує, що баки, навіть якщо вони прямокутні, мають вигини, вм'ятини і опуклості. Чим меншим об'ємом тарують бак, тим точніше будуть значення. Приклади кроку при таруванні паливного бака:
-
від 50 до 200 л по 10л
-
від 200 до 400 л по 20л
- від 400 до 1000 л по 50л
При цьому враховується конфігурація бака. Так, для викривлених баків застосовуються менші за обсягом мірники.
У таруванні також важливо те, чим воно буде проводитись. Адже навіть високоточний прилад (у нашому випадку - ДРП), не даватиме коректних данихі, якщо його точно не відкалібрувати. Тому, при таруванні паливних баків ми застосовуємо сертифіковані мірники 10, 20 і 50 л (рис.3).
рис.3

Це дозволяє уникнути неточностейі і похибок при таруванні. Відмінною рисою нашої компанії є застосування пересувних «тарувальних комплексів», зображених на рис.4.
Ці комплекси дозволяють, абсолютно автономно здійснювати таруванняи паливних баків без залучення додаткового обладнання.
